Witaj

  • Ulubionia cyfra: 0

no credit check payday loan, język rosyjski praga

Orange Fair Play

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii

Orange Fair Play – nagroda w postaci pamiątkowej statuetki i czeku gotówkowego fundowana przez sponsora piłkarskiej Orange EkstraklasyPTK Centertel dla najaktywniejszych klubów kibica w danej rundzie sezonu rozgrywkowego. Konkurs ma na celu promowanie w mediach dobrych wzorców kibicowania. W ramach promocji programu OFP EMI Music Poland stworzyło piosenkę i teledysk Prosta rzecz (Nosowska, Rojek, Grabaż).

Nagroda przyznawana była począwszy od rundy wiosennej sezonu 2004/2005 (wówczas jako Idea Fair Play) a poszczególne kluby kibica wybierane są przez głosowanie przez dziennikarzy sportowych związanych m.in. z: TVN, Piłką Nożną, Przeglądem Sportowym, Sportem, Gazeta.pl, Interia.pl i Onet.pl. Ostatnia statuetka został wręczona w sezonie 2006/2007.

Laureaci

I. edycja
sezon 2004/2005, runda wiosenna

Trzy równorzędne nagrody (statuetki i czeki na 5000 ) dla klubów kibica:

II. edycja
sezon 2005/2006, runda jesienna

I nagroda (statuetka i czek na 7500 ) dla klubu kibica Pogoni Szczecin.
Dwa równorzędne wyróżnienia (statuetki i czeki na 5000 ) dla klubów kibica:

III. edycja
sezon 2005/2006, runda wiosenna

I nagroda (statuetka i czek na 7500 ) dla klubu kibica Legii Warszawa.
Dwa równorzędne wyróżnienia (statuetki i czeki na 5000 ) dla klubów kibica:

IV. edycja
sezon 2006/2007, runda jesienna

I nagroda (statuetka i czek na 10000 ) dla klubu kibica Lecha Poznań.
II nagroda (statuetka i czek na 7500 ) dla klubu kibica Legii Warszawa.
III nagroda (statuetka i czek na 5000 ) dla klubu kibica Górnika Zabrze.

sezon 2007/08, runda jesienna

Wskutek wycofania się z udziału w OFP grup fanów związanych głównie z OZSK, w rundzie jesiennej sezonu 2007/08 Orange Fair Play został zawieszony do czasu uzyskania porozumienia pomiędzy kibicami a ESA[1].

Zobacz też

Przypisy

http://puzzledladzieci.net.pl/skup-zlomu-stargard.html, torby ozdobne, ortodoncja katowice

Social

Menu